Jag behöver en kanelbulle. En kanelbulle från pressbyrån.

Visst blir man sådär himla glad när datan funkar precis som den ska? När den riktigt e sådär riktigt riktigt slö och ingeting händer. Då blir man så glad och tycker att det är den sådär riktigt riktigt bra. Helst av allt vill jag slänga ut den genom fönstret för tillfället.

Alltså vad är grejjen med alla papper egentligen? Jag hatar egentligen papper. Eller ibland är det bra men vad ska man göra av dem liksom? I pärmar tänker du då. Men liksom först måste man tänka ut vad man ska ha för olika pärmar och vad som ska sitta i vad. Sen måste man ha en hålgörare och plastfickor till det man inte vill göra hål i. Och sen måste man ju sätta in dem där jobbiga papprena. Okej, vid närmare efter tanke borde jag nog överväga att sätta in alla papper i pärmar så jag vet vart jag har det. Okej, snart. Snart, när jag vill bli ordningssam i mitt rum. Hehe får se hur "snart" det blir.

Kommentarer
Postat av: CAMILLA

jag behöver femtioelva kanelbullar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback