Jepp, då vill jag känna mig duktig dårå. Jag och Flisa ska här med ställa upp i en dressyrtävling på söndag.

Klockan är snart 23.00 en måndags kväll. Och jag tänker att jag ska snart baka en kladdkaka. Mumsigt va? Jag vet att du också vill ha. Har en fullspäckad tisdag framför mig med massa saker jag måste göra men som kanske inte är så roliga. Men så skönt det kommer bli när det är gjort! Har en massa samtal att ringa. Usch vad jag inte tycker om sådana där samtal man måste ringa. Det liksom verkligen tar emot att slå nummret och säga det man har att säga. Antar att det är för att man vet att den i andra änden inte kommer tycka om det man har att säga och då är det ju ändå helt naturligt att tycka så som jag tycker. Att det är jobbigt att ringa jobbiga samtal. Det är naturligt att vara naken också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback