Nu ska jag iväg och titta på en sadel till min lilla krabat.

Som den jobbnarkoman jag är så har det faktiskt kännts riktigt konstigt att inte jobba fullt ut denna veckan. Känns konstigt att kunna äta i lugn och ro och inte bara bre en macka och ta med den i bilen. Känns konstigt att kunna ta den tiden saker och ting tar på sig utan att stirra i mellan hela tiden. Men låt dig inte luras. Snart är jag in business igen. Nästa vecka då blir det jobb och fullt ös igen.

Som jag sagt tidigare så innebär söndagar oftast stor ångest men jag längtar faktiskt till imorgon fast det är söndag. Först är det tävling sen ska jag på stallmöte i det nya stallet och sen ska jag ha söndags middag med min saknade vän Ida. Tycker det låter som en riktigt bra söndag att se fram emot. Inte sant?


Jag och min snutta för 4 år sen. Tänk att det är fyra år sen!!=O Och visst ser vi ut som kusiner? Vi är kusiner. I alla fall innerst inne. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback