Rosa och rött.

Sms konversation:

Jag: Gissa vad jag gör? Något som är väldigt ovanligt för att vara mig.
Ralph: Duschar du?!
Jag: Haha usch nej. Överskattat.

Om ni undrar vad jag gjorde så städa jag faktiskt min bil inuti. Tvättade plastsakerna och damsög. JA, jag vet jag e också helt förvånad över mig själv! Men ibland blir jag fortfarande det alltså. Vet ni vad jag gjorde igår? Jag körde hästtransport MED häst i. Det ni! Och fatta hur bra det gick. Fattar inte varför alla oroar sig och berättar att det är så svårt osv. Tar man det bara lugnt så går det ju hur bra om helst. Jepp, så nu ska jag köra land och rike runt med hästarna. På lördag börjar min transportträning med Alpha och på söndag är det tävling med Flisa. Weii.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback