Så himla fin och bara min.

Gottfolk jag har mitt gamla nummer igen!! SMSa ett litet meddelande så jag får era nummer igen:)

Snart tänkte jag göra mig iordning så vi kan gå och äta lide maaad. Hehe här är det någon som är hungrig. Det bästa av allt är att det är buffé. Alltså den männsikan som kom på det borde hyllas. Äta hur mycket mad som helst för ett och samma pris plus att man har så många valmöjlighter. En riktigt lysande idé tycker jag. Älskade tomater här kommer jag!! Ikväll är det träning med allsvenskan i Flyinge. Ska bli riktigt kul!



Här kommer bildbeviset på min fina häst.


Kommentarer
Postat av: pernilla

weeiii! så söta^^

Postat av: Ullis

wiiie!! va fina ni är :0)

2009-09-22 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback