Så rörd.

Snuffe ligger med huvudet i mitt knä, maten är på gång och här sitter jag. Just nu är det bra. Idag och i helgen tänker jag vara glad och glädjas åt det jag har. På måndag tar jag tag i resten. Idag var jag och fikade i Lund med Camilla och Julia, riktigt trevligt. Tycker att Lund är en okej stad. Den är mysig på något sätt men dock suger utbudet av affärer och deras innehåll. Malmö är bra när det gäller shopping men är inte mysig . Jag tror Göteborg skulle passa mig bra.
Idag har jag och Alpha löshoppad! Weiii. Det gick riktigt bra när hon började lyfta på benen. Känns fakitkst bra inför Breeders om två år. Men först har vi treårs testen i vår att se fram emot. Lite stressande dock att en tränare tyckte att man ska kunna sitta på sina 2,5 åringar och rida dem i skrit och trav på fyrkant spåret innan dem ska vila i vinter. Lite panik? Ehh, ja! Nu är det sadelköp som gäller. Skritta själv på spåret innan vinter får vara målet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback