Sången passar inte med inlägget men låten är riktigt sköööööön.

Idag har jag en ganska fullspäckad dag måste jag säga. Var hos Umka 8 minuter över 7 imorse, det kallar jag grymt det, sitter och äter en macka nu och ska snart göra mig lite iordning. Ska en sväng till Nova och inhandla nytt smink. JO det ÄR nödvändigt! Sen ska jag till Alpha, sen till stallet och titta på Sarah och hennes häst, spännande! Sen ska jag faktistk göra en fet middag med förrätt, huvudrätt OCH efterrätt! Och det ska vara satsigt. Förrätt: Vitlöksbröd Huvudrätt: P.. (nej, kom på att det ska vara en överraskning och man vet aldrig vem som läser ens blogg) Ja, jag är riktigt förvånad över mig själv också att det inte blir makaroner och köttbullar. För det kan jag lova dig att det inte blir! Känner att jag vill göra något speciellt för att visa min kärlek till en speciell person som betyder så mycket för mig. ÅH, vad jag lät gullig! HAHA.

Som ni vet, eller kanske inte vet, så brukar jag "låna" min pappas bilar när min bil antingen har slut på bensin eller "har slut" på bensin. Vilket fall som helst så var den svarta lite sönder. Jag kommer hem och på bordet ligger en lapp
"Den svarta är lagad" /Pappa
Ibland undrar jag om min pappa gick natur.. Jag menar för hans egen skull var det jäkligt osmart för vem kommer nu "låna" bilen? JAAG! Weii. Misstänker starkt att det kanske inte är någon bensin..För SÅ osmart kan han väl inte vara? Eller? Vi får väl se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback