En onsdag i slutet på april.

Två dagar kvar. Det börjar pirra i magen mer och mer för varje dag som går nu! Imorgon är det frisering som står på schemat. Då ska jag minsann börja fota. (Jepp, jag räknar med att det blir fint). I två dagar ska jag vara en riktigt papparazzi. Och ni i min närhet får gärna också vara det. Dessa dagarna ska minnas för alltid.

Imorgon blir det även frisering för min del också. Jepp, jag vill också vara snygg. Sådan häst sådan ryttare. Sen ska allting putsas och fixas. Sadeln ska smörjas, schabraket ska letas fram, mina kläder ska dammas av och så vidare. Det kommer att bli en lååång natt.

Inför visningen har jag några problem.. det fetaste problemet är att man inte får ha ridbyxor och byxorna man bär måste vara vita..hur ska jag få på mig mina vita jeans som jag köpte för typ fem år sen som redan var för små när jag köpte dem?? Jepp, det återstår och se. Och nej, jag tänker inte äta mindre choklad. Och ja, jag har ett beroende. Och nej, jag tänker inte bli av med det!


Första bilden på Alpha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon ser mkt fin ut :) Hur hög är hon nu?

2010-04-29 @ 13:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback