Min tjocka kudde.

Underbar dag idag! Först kunde jag sova precis hur länge jag ville. Sen åt jag frulle. Tre hönekakor med bregott och dansk salami. MUMSIGT! Därefter var det träning för Emelie med min lilla stjärna. Jag kunde även hoppa av glädje idag. Och min tränare berömde oss och tyckte att det var väldigt bra det hon såg. Jag frågade "Tror du att det kommer att bli bra?" Emelie: "TROR?! Jag VET!" Hihi. Känns stabilt.

Träffade min underbara twiini idag. Så mysigt. Åkte en sväng till Nova där det blev ett nytt läppglans och ett par till jeanslaggins. BÄSTA uppfinning, efter mobilen. Sitter tajt, enda ner till foten. Töjer sig inte i benen och töjer sig lagom i magen till det man äter. Man kan äta vad som helst och dem töjer sig i magen och sen går dem ihop igen. Vad mer kan man begära?

På kvällen åkte jag en sväng till SR och träffade alla underbara människor. Ni vet vilka ni är. Det kommer bli något stort av Sarah och Wilda. Jag vet det.

Nu är det dags för Lejonkungen med Ralph. Weeii sen ska jag sova sovmorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback