Ryser av ordet.

Hur än idiotiskt detta låter så tänker jag ändå skriva det. Ibland är det faktiskt skönt att veta att man är precis som alla andra. Saker och ting kan hända alla även den bästa. Det jag tänker framför allt på just nu är Prinsessans Madelines break up. Om jag har förstått det hela rätt så var hennes fästman otrogen mot henne. Det har alltså hänt en prinsessa. Hade någon någonsin kunnat tänka sig det? Givetvis inte. Och personligen tycker jag det är så sorgligt. Blir så ledsen i själen när man hör sånt. Inte bara för att det är hon utan för att jag tycker det är en så hemsk sak och man mår så dåligt av det. Särskilt när det händer folk i närheten eller sig själv. Men nu återgår jag igen till ämnet.

Att prinsessan gör slut med sin pojkvän för han var otrogen är en självklarhet anser jag. För mig är prinsessor, prinsar, musik stjärnor etcetera, dem är helt enkelt inte vanliga människor. Men det är ju precis det dem är. Hur många skilsmässor har man inte hört om i musik världen? Dem kommer tätt inpå varandra, den ena efter den andra. Dem är också människor, precis som vi. Dem har också känslor. Även om dem tjänar miljonbelopp så är dem faktiskt inte mer än bara människor. Precis som du och jag. Det jag vill säga är att det kan hända alla. Vem som helst. Spelar ingen roll om man är känd eller inte. Har miljoner på banken eller inte. Vem som helst kan det hända.

Men då har vi nu kommit fram till att alla är människor är lika (på något sätt) och saker och ting kan hända vem som helst. Prinsessan Victora ska gifta sig. Hon är en prinsessa. Men som sagt vi alla är människor. Det kan hända oss också. En vacker dag kommer jag också att gifta mig. En dag kommer jag också att vara prinsessa för en dag. För vet ni vad? Vi alla är människor. Det kan hända vem som helst. You just have to beleive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback