Små gulliga blåa skor.

Att det är torsdag idag innebär givetvis att det är fredag imorgon. Vilket innebär att det löning imorogn. YEES! Typ en vecka för sent bara. Men med tanke på att det egentligen är på söndag (jaa, jag vet hur det går till) så är jag endå glad att det blev på fredag. Tror dock att jag behåller den svarta bilen tills fredag så jag känner mig säker med bensinen. Hehe. Som sagt jag är SMART.

Nästa gång ska jag skriva ett långt inlägg om Alpha. Pernilla ska "bara" skicka bilderna. Jaa, Pernilla det är en pik till dig:P

Kommentarer
Postat av: pernilla

lite synd "bara" att pernillas dator i princip har krashat så hon kan inte skicka bilderna;) men så fort datorn är åtgärdad så fixas det, lovar! :)

Postat av: pernilla

men pernillas dator ska "bara" sluta dampa och så ska pernilla "bara" försöka installera ett virusprogram så att inte alla bilder försvinner när jag håller på att lägga in dom för att datorn krashar, tro mig det är värre än att du får vänta lite längre;) jag jobbar på det, hårt som satan! :D

2010-05-02 @ 13:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback