Small uppdatering

Jag har gjort listor på vad som ska göras dem kommande fyra veckorna. Ungefär 40 olika saker varje vecka som verkligne måste bli gjorda. Och det jag inte gör ena veckan måste jag verkligen göra den andra. Jepp, jag är BIZZI.

Jag försår inte varför dem inte längre säljer almernackor i butikerna utan bara feta filofaxer. Jag menar hallå jag kanske vill organisera mitt liv och i den pyttelilla almernasckan jag har för tillfäller får det icke plats!

Det kliar i mitt öra.

Jag är motiverad till tusen att göra ridprovet på teårstestet och rida fälttävlanskursen en vecka senare.

Jag är en rodeoryttare. MINST sagt.

Min häst har börjat få loppfrön. Nej, hon har inte loppor men hon äter grus.

Jag har en fett utväxt i mitt hår men tänker inte färga det. Och inte klippa det heller för den delen.

Det var nära att det blev inbrott i min bil igår.

Älska chokelad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback