The ring on the finger

Hej och hopp!

JAG LEVER! Glada ni blev nu va;) Hehe. Idag är det den 25:e. Jag gillar dagen den 25:e. Det klingar så fint i öronen. Eller kanske det är pengarna som klirrar högt i den förutom alla mängder kvittot i plånboken väldigt tomma plånbok som gör mig glad? Eller är det för att det är V Å R dag idag? Eller så kaanske det är för jag har namnsdag idag? ( LÄS: SMS gratulationer omhändertags varsamt ). Eller bara är jag glad för att idag är en sådan dag? Ofta att jag försöker räkna ut varför jag är glad. Varför inte bara gilla läget liksom. Jag gör det. Jag gillar läget.

Idag ska vi galoppera över fältet. Alpha och jag! Flisa och jag ska träna på banan. Kanske till och med gå över en liten bom..en liiiten. Åh, vad jag längtar tills vi ska hoppa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback