En annan tanke

Jag har varit emot klädshopping på internet då pengarna flyger så lätt iväg och det känns inte som om man shoppar på riktigt liksom. Men nu gillar jag det verkligen! Det är så himla smidigt. Jag shoppar typ aldrig kläder, dels för jag tycker det är ganska tråkigt, för att jag aldrig hittar något men framförallt för att jag inte har någon tid till det. Tiden räcker helt enkelt inte till. Och som ni vet så har man aldrig något att ta på sig.. Det jag har stört mig på med shopping på internet är denna jäkla frakt man måste betala. Ibland kan det bli ca 25 % av vad kläderna kostar som man klickar hem. Men samtidigt, hur dyrt är det inte att stå i parkerings hus? Hur dyr är inte bensinen nu för tiden? Aa, precis. Tack klädshopping över internet säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback