Nu har jag en ordentlig PLAN!

JAG ÄR SÅ TAGGAD!! Till våren ska jag ta tag i träningen med hästarna ordentligt. Hösten har varit sisådär pga olika anledningar men till våren blir det andra bullar! (Mmm, nu blev jag sugen på lussebullar!!) Ska ta tag i dressyrträning med Flisa för min dressyrtränare samt börja hoppa henne för en ny tränare och det verkar så bra! Till sommaren ska vi starta regionalt igen och även tävla lite i dressyr. När Flisa går fin så verkligen går hon fin fint!

Med Alpha är målet att börja tävla och till henne kommer jag ha kvar den bästa hopptränaren som finns. Åh, vad jag är sugen och taggad! Just nu i vinter får det bli lite som det blir. Kör till ridhuset så ofta jag kan, varvat med lite pulsande i snön samt longering och tömkörning. Men så fort vädret tillåter så kör vi igång med hårdträningen!

Den 5 Mars är det hopptävling i Flyinge och då ska både hästarna vara startklara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback