VinterDagen

Åh, vad jag verkligen längtar till våren. Så sjukt mycket! När det börjar bli lite varmare, solen skymtar fram och träden börjar bli gröna. Låt det bli vår nuu! Men först får man väl försöka njuta lite av den här vintern.. Verkar ändå som om solen skymtar fram idag. Kan hoppas att det inte blåser så svinigt kallt så jag kan ta en tur i snön med hästarna.

Igår klickade jag hem min första långklänning. Har nog aldrig ägt en långklänning, om man inte räknar med balklänningen förstås. Den är fin och någon gång kommer den väl till användning. Vet inte riktigt när man använder en långklänning men det kommer att komma någon dag då jag behöva en och istället för att panikshoppa en långklänning som sitter sådär så köper jag en nu i förebyggande syfte. Hehe. Bra skäl där till mig själv. Så ska jag börja tänka oftare. Jag handlar detta i "förebyggande" syfte till framtiden. Haha klockrent.



När jag fotade detta var jag övertygad att budskapet var julen dog. Och förstod inte riktigt varför man skrev så. Nu fattar jag att budskapet är god jul. Bra där Louise, bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback