För sakens skull.

Idag har jag ridit Alpha alldeles själv i ridhuset i skritt och trav. Det bästa av allt var att idag kunde jag till och med svänga!! Tror aldrig jag har blivit så glad i hela mitt liv för att kunna svänga en häst. En häftig känsla måste jag säga. Nästa vecka står det galopp på schemat. Spännande! Jag måste endå säga att jag verkligen har börjat uppskatta det här med att rida ut. Det är ju väldigt roligt! Och väldigt skönt. Man känner sig så fri och man är så nära naturen att man kan ta på den. Och allting bara är så tyst. En skön tystnad. Härligt.

Här om dagen var jag på stan med min käre vän Camilla. Vi började med att äta lunch på Ikea. Just LOVE it! (Det gav mig en idé om att äta där nu! Varför inte liksom? Romantiskt lagom.) Och vår hårfärg kom fram kan man ju minst säga. Vi skulle ta dricka och stod och försökte hitta en sådan där sak man putar på glaset med. Det fanns ingen. Upptäckte att det stod "Tryck här" på maskinen efter ett tag. Yes, det går bra för oss. Tog en runda på stan sen. Ett hårband och ett läppglans blev köpet. På 4 timmar. Och jag fick ont i fötterna. Det är ju ansträngande att gå på stan! Hade nästan glömt det. Men minnet kom tillbaka. Tack för en underbar dag vännen. Du är underbar min vän.


MUMS I MUMSIIIIIIIIIIIII!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback