Måste ägna ett inlägg åt denna FANTASTISKA produkt.

Här-om-dagen när jag var på stan så köpte jag ett torrschampo. Tänkte att jag måste prova. Idag prövade jag det då jag inte pallade duscha fast mitt hår var fett. Och jag måste bara meddela att det funkade! Riktigt bra. Jag kan ju säga at det blir inte mycket duschande nu framöver. Överkattat och jobbigt tycker jag. Full pott till torr schampo. Extra plus för den extremt snygga färgen på flaskan = ROSA. You save my life from showering.

Nu kanske ni tänker "O no. Det verkar som Lollos blogg kommer bli ännu en modeblogg. Här om dagen snackade hon om en snygg skjorta och nu detta inlägg om hennes rosa torr schampo. Vart är bloggen på väg?" Bara lugn. Jag forsätter att vara lika klantig som vanlig och äter som en häst. You don't need to worrie people.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback