Rosa och lila.

Både jag och min häst är lite av lila personer. Jag ställde in en till vattenhink i hennes box. Den var lila. Jag ställde den innerst i hörnan så den gamla var typ framför. Gissa vilken som var slut på morgonen? Jepp, den lila. Hihi vi är lite feminima.

Sitter här och tittar på hotell, weekendresor och sista minuten resor. Om fem veckor ska vi åka. Någonstans. Det ska bli så skönt och framförallt roligt. Men vad lockar egentligen mest? Stockholm? Barcelona? Milano? London? Vem vet? Ingen vet. Haha. Jaa, jag har beslutånge. Okej förlåt fel av mig att säga jag. Vi har lite beslutsångest. Hittade en weekend resa till Malta. Det lät väl härligt? Fanns ett krux. Resan var inte inom ett rimmligt pris. A la 58 356. Den resan fick vi lägga på is. HAHAHA snö.


Stockholm?

 

Barcelona?

 

Milano?


London?


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar London :)

2010-02-23 @ 00:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback