Tillsammans är man som starkast.

Jag verkligen älskar att vara glad! Det är en så himla befriande känsla och kroppen känns på topp och man bara går runt och ler. Känns som man kan skratta åt vad som helst när som helst och som att man är superwoman själv och klarar allt. Visst är det en härlig känsla? Jepp i li jepp jepp. Men Lollo, varför är du så glad då? JO, det ska jag tala om för er. Hehe så snäll jag e. Jag har världens bästa vänner, världens bästa pojkvän och världens bästa häst. Jepp, jag är lycklig. Men varför känner du dig så extra glad idag då Lollo? JO, det ska jag också berätta för dig. Idag tog jag mod till mig, enda från tårna och uppåt, och manade på min häst så hon föll in i galopp. JAAA, du läste rätt! Jag har galopperat för första gången på min häst. En nervkittlande känsla samtidigt som en våg sköljde över mig. En våg av lättnad. Jag klarade det. Vi klarade det. Tillsammans klarar vi allt. Vi är ett starkt team. Jag och min Alpha.



Kommentarer
Postat av: ullis

naaw, vad duktiga ni är :)

2010-02-17 @ 13:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback