"Fight the power with the power"

Tänkte bara köra en liten kort uppdatering av vad som händer och sker.

Jag har tagit dem första galopp sprången på min häst! Tihi. Och nu är hon under full inridning. Idag ska jag rida ut en liten runda med en ledarhäst är tanken.

Jag har även anmält mig till högskoleprovet nu.

Jag känner att resa iväg hade varit skönt. En Stockholms resa står på tur om några veckor och kanske så blir det en resa i sommar också. Vi får väl ta och se.

Jag håller på att spara till ett par tränings skor, en mobil och ett Kingslands schabrak.

Jag håller tummen för Muchi att det går vägen med pollen. Jag känner det på mig. Det kommer gå bra! Om två veckor kommer vi sitta och rida ut tillsammans. Det har vi gjort förut många gånger. Men den speciella känslan kommer vara att det är på våra egna hästar!! Jag kan fortfarande inte fatta det.

Att hålla på med hästar är det bästa som finns. Jag älskar varenda sekund av det.


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Isåfall har jag nog bloggen för dig!

Min blogg är Sveriges tredje största hästblogg! Och har läsare ifrån många olika länder.

Kika gärna in och kolla om du gillar den!



PS. Just nu lottar jag ut ett dyrt smyckes-kit från självaste Tiffany & Co. i bloggen. Så var gärna med och tävla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback