Den där snödrivan som hon inte SÅG!!

När jag går runt på jobbet så blir jag ännu mera full av en längtan. En längtan att flytta hemifrån och köpa alla dessa roliga saker.  Köksaker, sovrumms saker, ja i stort sett allt! Denna veckan jobbar jag på färgavdelningen och jag blir så otroligt inspirerad av alla saker som finns. Det finns så himla många saker som jag vill ha. Men först måste jag ha en lägenhet. Och det lär ju dröja ett tag. Men drömma sig bort kan man alltid göra.

Ikväll har jag tränat på SR. Åh, vad det var kul att hoppa en liten ponny! Wiiee. Kul kul. Sen körde Charlotte och jag ut till stallet. Det var helt omöjligt att ta min bil i detta vädret så vi fick ta Charlottes Jeep liknande bil. Det var tur det kan jag tala om! Körde igonom en snödriva på en meter och allt blev vitt. Men den fyrhjulsdrivna bilen körde igenon det och vi kom dit och hem. Stabilt. Mycket stabilt måste jag faktsikt säga. Jag vill också ha en sådan fett sak. En BMW X5 (älskling ser du att jag har lärt mig vad bilen heter??) skulle sitta fint. Det var det här med att drömma ja. Drömma är bra.

Kommentarer
Postat av: pernilla

charlotte är duktig på att köra in i snödrivor ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback