En viktig lärdom.

Finns det något som är mer avslappnande än att sitta i mjukisbyxor, en stor hoodtröja, håret uppsat i en slarvig knut och med en stor godisskål framför sig? Jag tror faktiskt inte det. Skönt och avslappnande. Det där med avslappnad och inte stressad börjar jag lära mig lite av ibland. I vanliga fall är jag alltid stressad och känner att jag aldrig kan slappna av. Men jag tror det är en viktig sak att lära sig. För att kunna köra ännu tuffare och hårdare när man är stressad och huvudet är fullt så måste man också kuna vila sig ifrån allt det där för ett litet tag. Även om det som mig bara gäller några timmar då och då. Ibland är det skönt att bara vara och njuta för stunden. Endast tänka på den timmen man befinner sig i och vad som händer just nu. Inte imorgon, igår, ett halvår sen, ett halvår framåt utan just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback