Fredag, fredag, fredaaaaaaaaag!

Idag är det fredag. Och jag vet att det kommer bli en bra fredag idag. Jag ska ju träffa CAMILLA! Weeiiihuuu. Och hon ska till och med (OM jag inte glömmer det) få tillbaka sin jacka som har varit försvunnen hos mig i nästan två år. Ja, saker i mitt hus har en onaturlig väg att försvinna. Det är inte bara mina saker! Men men nog om detta.

Då jag skulle tanka så var det redan någon som stod och tankade på min plats, den platsen jag brukar tanka på. Och jag tänkte att det ser ju dumt ut om jag ställer mig bakom honom och väntar tills han är klar när alla andra är platser är tomma. Så vad gör man då? Jo, man tar en annna plats. Det skulle jag aldrig ha gjort. På något snitsigt vis svänger jag runt till andra sidan och råkar komma alldeles för nära kanten lite för fort så det hörs ett knak. Och det small den fäljen ja. INTE BRA. Jag skulle bara ha väntat på den bilen som stod på min plats, den platsen jag brukar tanka på. Jag skulle fått sett dum ut. Varför gjorde jag inte bara så? Varfööör? Jag behöver choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback