Imorgon börjar plugget!

Idag var jag på Landängen, Sveriges största ridvaruhus. Tänkte kolla på lite olika saker men framför allt så var målet träns, bett, tyglar, sadelgjord, termobyxor och ett par ridbyxor. Jag kom hem med en sadelgjord så det är ju alltid något i alla fall. Kunde inte bestämma mig för om jag skulle ha ett par termobyxor med eller utan skoning så jag struntade i det. Jag vet att jag ska ha två par någon stans men jag har verkligen letat typ överallt men jag kan icke hitta dem. När jag kom hem bestämde jag mig för att göra ett kraft ryck till och då hittade jag min brors. Om man säger såhär så kommer han få tillbaka dem till sommaren. Hihi. Men det bästa av allt är att jag slipper frysa ihjäl! Så nu ser jag verkligen fram emot mina lektioner ikväll med mina elever. Kul!

Räddaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback