Ingen NV dag idag inte.

Nu har musiken på datan inte fungerat på tre dagar. Alla sladdar är kopplade rätt och alla inställningar är rätt men endå vill det icke fungera! HJÄLP!!

Då jag gick natur och tycker om matte så trodde jag ju endå att jag var lite smart. Tills idag då min mamma kunde läsa siffror bättre än mig. Då kände jag att dem tre åren var som bortblåsta. Jag har vägt upp hö till min häst i någon vecka nu på en ny våg. Under alla dagar har jag tänkt att "Så lite hon får. Men jaja det är ju inte så lite endå liksom om man tittar på vågen". Idag vägde min mamma höpåsarna och jag ser att dem ser enorma ut och säger "Mamma det är alldeles för mycket i dem. Titta typ 9 kilo i en när det ska vara 4" Mamma: "Men va? Vad tittar du på för siffror? Jag tittar i alla fall på kilo" CRAP! Jag har tittat på typ pound eller något liknande. Jahapp. Inte konstigt att min häst alltid e hungrig. (Nu gör det inte så mycket att hon har fått lite för lite hö eftersom vågen är nästan ny och jag har bytat hö till ett som är mycket mer energirikt än det gamla men själva saken i sig var iiinte bra).

Time to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback