Jag drömmer om Kingslands schabraket.

På måndag har jag bestämt mig för att börja. Då fortsätter inridningen av Alpha. Jag ska köpa ridhuskort och då måste jag ju använda det. Ska bli spännande och se om hon har glömt allting eller om det bara kommer naurligt. Vi får väl se. Får hoppas på att den nya sadeln passar också. Då hade jag blivit väldigt, väldigt, glad! Får se vad dem i stallet säger och vad min tränare säger. Men jag hoppas, hoppas, hoppas!

Såg även att datumen för treårstesten har kommit upp!! Kan inte riktigt bestämma mig om vad det ska bli. Jag har tre alternativ: Bollerup, Åstorp eller Flyinge. Det som lockar mest är Flyinge. Tänk att få vara i det ridhuset och visa upp sin häst. Coolt! Och jag vet att dem är extra noga med allting där så det går rätt till. Var ju där förra året och tittade och det kändes bra. Det blir nog Flyinge. SPÄNNADE och nervkittlande!!

Såg precis Alphas BLUP-värde och det var kanonbra!!! WOW säger jag bara. Hihi nu blev jag jätteglad! TIHIIII!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback