Jag har en rosa plattång.

Måste säga att denna lördagen verkligen har varit bra. Intensiv och jag har gjort saker i lagom mängder. Började med att jag vaknade av mig själv 20 över 6. Antagligen för det är då jag har gått upp hela veckan. Men som tur var kunde jag sova vidare. Åkte vid 9 tiden till stallet och fixade och donade. Förresten har jag ridabstinens så jag dör! Vill rida nu nu nu nu!!!!!! Det verkligen värker i hela kroppen på mig efter ridning. Och inte vilken ridning som helst utan Alpha ridning. Vilket fall så jobbade jag sen, en soft liten tid 11.30-15. Lagom mängd såhär på en lördag kände jag. När jag kom hem så sprang jag en runda. Weeeeeeeeeeeeeiii! Det var så skönt! Åh, underbart. Mindre underbart att det sved i öronen av den kalla luften men på det stora hela var det underbart. Tills nu har jag gjort mig iordning för nu är det snart dags för restaurang besök. Bra det för jag börjar bli riktigt hungrig. Som tur är har jag ju mitt Marabou i bilen som bara ligger och väntar på mig. Jag kommer, jag kommer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback