Klumpen var här.

I väntan på att veterinären ska komma och plocka ut en vargtand så tänkte jag att jag tar fram passet och lägger det på bordet. Än så länge bra gjort. Tänkte också att jag kan äta samtidigt. Fortfarande ganska bra tänkt. Det var bara det att min klumpighet var ganska stor idag. Jag välte ut hela min dricka rakt över passet. Jiiiippii! Så nu sitter jag här med en hårtork i ena handen och passet i andra. Det går säkert att rädda men det blir så där vågigit och pappret tappar liksom lite papper. Suck säger jag bara suck.

När jag satt och åt i min ensamhet så brukar jag alltid läsa något. Idag blev det baksidan av juicepaketet. Läste att det tillverkas 9 månader innan utgångsdatumet. Mmmm gott jag dricker juice som gjordes i augusti! Snacka om färsk pressat.

Jag har mitt nya CRAFT underställ på mig. Något glädjande i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback