Let the spirit fly.

Imorse skulle jag ta mig till stallet tidigt för att hinna rida innan jobbet. Tanken var väldigt bra måste jag säga! Resultatet blev inget vidare. När vi körde in på den sista vägen så var det snö på vägen. Inte så lite heller. Jag tänkte "Äe, hur farligt kan det va?" Och begav mig ut och började skotta. Jag gav upp. Det är en väg på cirka 400 meter som hade snö på sig upp till mina knän. Så nej, det blev att parkera bilen halvt i en snödriva och gå till stallet. Det blåste som sjutton och jag förstod att jag aldrig skulle hinna rida. Jahapp det var den turen det ja. Hoppas på bättre tur och väder imorgon! Då är det stallet klockan 07.20 som gäller. Yes box! Inget ska få stoppa oss imorgon.

Fullmåne idag! Gå ut och nig tre gånger och önska dig något. Det ska jag göra.

Jag funderar på att klippa lugg. Måste vänja mig vid tanken bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback