Maten i magen.

Mad maten i magen är jag snart reda för att bege mig att lämna bilen på lagning och sen blir det till att gååå hela vägen hem igen. Jag vet, det ligger nära men jag ska endå gåååååå. Hör bara på ordet. Gååå. Ajja, ni fattar. I vilket fall så har jag precis gjort mat och när jag var i affären så såg jag dem där vitlöksbröden som jag bara var tvungen att köpa! Två paket blev det = fyra vitlöks baugetter. Jag tog det ena paketet = två baugetter och la dem i ugnen samtidigt som jag satte på makaronerna och falukorven. Gjorde lite andra saker samtidigt. Så som att titta på alla grejjer jag har fått/köpt och smsa samtidigt. Helt plötsligt känner jag en lukt och tänker: "Åh, det luktar vitlök" Efter typ tre sekunder tänker jag igen "J*VLAR vad det luktar vitlök". Och det förblev ett faktum. Jag brände dem. Men det vita med smöret gick att äta endå. Så var inte orolig för mig inte. Nej, nej. Och köket brann inte upp så nej nej oroa er iiinte för mig inte. Det blev ju bara ena paketet med bröd = två baugetter som blev brända..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback