Päpplon.

Nu har min lilla sötsak ingen vargtand längre. Så skönt! När veterinären kom gav hon henne lugnande och på några sekunder så blev Alpha till en halvsovande häst. Det sattes på en sådan där munsak så dem håller munnen öppen och sen hängdes hennes huvud upp i en specialgjord grimma. Jag litade verkligen på veterinären och det var en skön känsla att göra det då det såg ganska hemskt ut där hon hängde. Men tanden kom ut och en halvtimme senare var hon sitt normala jag igen. Skönt. Får vänta lite längre med att börja rida henne nu då hon inte kan ha bett i munnen för ett tag. Men det gör inte så mycket. Huvudsaken är att hon mår bra.

Idag är det min lediga dag denna veckan och morgonen har börjat med att jag har slängt ut all tvätt och börjat tvätta! Wiiihuuu. Jag kommer snart att ha rena kläder igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback