Plugghästen är på G.

Nu under våren har jag några mål att uppnå som har med pluggande att göra utan att gå i skolan. Först och främst måste jag på något sätt klura ut hur jag ska bli bättre på engelska och sen när jag har kommit fram till det ska jag plugga på det. Lära mig många prefix så jag blir bättre på svenska ord. Och sen har vi det här med att tänka logiskt. Oftast på mattetal kan jag göra slarvfel genom att inte läsa vad det är dem egentligen söker eller så försvårar jag hela uppgiften. Så logiskt tänkande är en punk. Dessa tre har med högskoleprovet att göra så jag ska klara det på bästa sätt. Men sen finns det även två saker till. Jag ska ta liftkort och jag ska även ta hästskötar examen är tanken. Det sistnämnda är självklart det absolut roligaste och jag ser verkligen fram emot det! Spännande.

Nu sitter jag här och väntar på att mina kalla pankakor ska bli klara. Nej, jag äter inte varma pankakor. Usch! Kalla = MUUUUUUUMS! Med socker.





Kommentarer
Postat av: CAMILLA

Du kan prata engelska med mig! Jag ÄLSKAR att prata engelska, YES YES YES WWWOOPPPPAAA.. okej nu är jag ett freak, byyee


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback