Softclose faller mig i smaken.

Om en timme är jag påväg till jobb. Idag ska jag lära mig ännu mer hade jag tänkt mig. Jag kan tala om för er att det finns tusen olika saker att hålla reda på och tusen olika frågor. Den ena frågan är aldrig den andra frågan lik. Men jag är endå nöjd över att ha fått börja på VVS avdelningen. Det är roligt och jag kan lära mig väldigt mycket. Så när jag en vacker dag ska göra om mitt eget badrum kan jag allt. Låter väl bra? Känner att ni hade nästan kunnat få ställa en fråga till mig om toalettlock nu. Men bara nästan. Det kommer med tiden. Men jag är en sådan perosn som vill kunna allting från början helst. Men vem kan det egentligen? Ingen. Det kommer med tiden. Nej, nu är det frulle och sen ska jag göra mig iordning. Ha en trevlig söndag! =)


 


På min toalett när jag blir stor ska jag lätt ha softclose. Stänger sig tyst utan någon duns. Smart va?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Yes, det är smart. Trist bara att den pajjar om någon kommer och stänger det som vanligt och trycker ner det :/

2010-01-14 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback