Vill bli insperarad.

Jag har tänkt på det här med motivation. Jag brukar vara en rätt målmedveten tjej där jag har motivation till tusen. När jag verkligen vill något så gör jag det. No matter what it takes. Motivationen med Alpha är på topp och jag längtar så tills på måndag då jag ska väcka henne ur hennes vinterdvala och fortsätta inridningen igen. Ska bli så kul! Har redan bokat en träning för min dressyrtränare och ska titta på en ny sadel på tisdag. Jepp, det är ingent vekan om att motivationen är på topp när det gäller min häst.

Men vad som dock är tveksamt är motivationen till att sätta mig med en stor engelskbok och en ordbok. Men nu är det slut med det. Jag måste ta tag i det. Jag vill ju komma in i Lund till hösten så då får jag banne mig sätta lite fart om detta ska gå vägen. Det jag behöver är ett schema. Ett schema om när jag ska plugga, hur och var. Lite knepigt kommer det bli då jag jobbar som jag gör = man vet aldrig när. Men på något sätt ska jag sätta ihop det. Man kan om man vill. Allting går. Ibland får man kämpa lite hårdare för det bara.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback