Fit for fight.

Jag saknar det så mycket att jag går här hemma och klättrar på väggarna. Jag vill börja träna med hästarna nu!! Nu nu nu!! Vill börja träna inför höstens mål och framförallt inför vårens. Som sagt är det Breeders för Alpha och Flisa ska komma i tävlingsform igen. Tänkte även satsa på dressyren med Flisa nästa år. När man väl får kläm på allt så kan hon gå riktigt fint. Drömmer mig bort till ett särskilt tränignstillfälle då hon gick klockrent. Hög i formen, trampade på bra och fick ett fint steg. Åh, vad jag längtar längtar längtar. Och Alpha ska hoppas in. Känslan jag fick när vi hoppade över hindrena i våras. Underbart. Jag är så taggad inför hösten!!


Allsvenskan i höstas. Fina minnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback