Semester längtan!!

Alltså jag dör av längtan. Längtan av att slänga mig i det stora blåa havet, känna sanden mellan tårna samtidigt som jag har en stor solhatt på mig och äter vattenmelon. Låter det inte härligt? Ni förstår säkert att jag längtar efter vår resa. På lördag åker vi!! Och imorgon klockan prick fyra så har jag SEMESTER i 12 dagar!!!! 12 dagar!! Det är helt otroligt. Känner att det verkligen behövs. Behöver en paus från det hela och bara ta det lugnt och skämma bort mig själv. Och på två år, sen jag tog studenten, har jag inte varit ledig mer än 4 dagar i streck. Man behöver faktiskt vara ledig längre tid än så. Fast man är ung och har hur mycket energi som helst så behöver man också vila för att bli ännu starkare. Jag LÄNGTAR efter min efterlängtade, valbehövda och framförallt välförtjänta SEMESTER.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback