The important list.

För en stund blev jag RIKTIGT nervös att mitt pass hade gått ut. Hade inte riktigt haft det i tanken att dem kan gå ut. Ja, jag vet det var rätt korkat tänkt. Men jag visste i alla fall att jag hade ett! Tack och lov hade det inte gått ut så det lugnade mina nerver en aning. Tänkte även att jag skulle vara lite snygg om mina naglar och satte på lösnaglar. Det resulterade till att alla mina fingrar fastnade i superlimmet så jag fick slita upp dem från varandra. Så nu har jag nagel-lim-klet som har torkat hårt över mina händer. Men jag hoppas att naglarna sitter som sten.

Kom också på att jag hade missat typ det viktigaste på min packlista. Ni vet man går efter listan som man skrev en mörk natt och det som inte står på listan, det kommer man helt enkelt inte på. Jag har inte tankarna öppna för annat än just det på listan. Jag har skrivit upp solkräm, pincett, tandborste osv osv. Såg nu att jag inte hade skrivit upp biljetterna! Jäkla tur att jag kom på det. Om det är någon som hade kunnat glömma dem så är det jag. Nu ska jag höja partymusiken igen och fortsätta att packa. Trevlig fredag kväll åt folket!




För att komma i rätt moves lyssna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback