When I shouted out loud.

Detta är livet. En himla mixad blandning. Jag är en typ lite allt i allo person. Jag kan vara den där träningsnarkomanen (som jag verkligen älskar att vara), det mest skitiga personen som skulle kunna rulla sig i gyttja och skratta, partypinglan som dansar och hoppar runt på dansgolvet, nykteristen som hellre dricker vatten än en droppe alkohol, jobbnarkomanen number one samtidigt som jag kan vara den lite bitchiga, pedanta, fin fina damen som inte klarar av att en liten fluga sätter sig på mitt finger samtidigt som jag vara den där knäppa personen som gör folk glada, den som gråter till tårarna tar slut, den som har en kort stubin och blixtrar till, den som har tålamodet till max, den som trivs med många människor runt sig, den som trivs med dem närmaste, den som kan vara ensam och tycka att det är skönt, den som gör allt på allt en dag, den som helst bara vill sova bort hela dagen, den som inte bryr sig om morgon dagen utan lever i nuet, den som lever inför morgondagen.

Listan hade kunnat göras ännu längre. Måste man välja vem man ska vara? Eller kan man vara lite av allt? Är det de som gör en person så unik? Att man kan vara lite av det goda men samtidigt vara galen på sitt eget vis. Kanske. Kanske har vi alla lite av dessa sidorna i oss. Kanske.




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så sant så! Du e så smart, Lollo!:D

2010-07-16 @ 12:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback