Jaha?

Sitter här framför datan med min kalender och skriver in viktiga saker som kommer hända och ske. Skriver in roliga saker med mina vänner. Falsterbo Horse Show börjar ju faktiskt närma sig nu!! Så KUUUUUUUUUL!! Jag älskar min nya kalender! Äntligen får jag plats att skriva in saker i en kalender. Tycker om att ha en översikt över saker och ting och vad som komma skall.


Smink konversation med min bror.

Danne: Alltså, du ska inte ha sådär mycket ögonskugga.
Jag: Eeh, va? (En stor förvirring uppstår i mitt huvud. Är det jag som hör i syne eller försöker min bror att ge MIG personligen smink råd??)
Danne: Ja. Det ska inte synas. Det är bara gamla tanter som har det sådär mycket så att det syns. Så det så.

Hmm. Är det bara jag som undrar vem som har fått det här med smink bakom bakfoten? Jag trodde att det var foundationen som inte skulle synas och att ögonskuggan faktiskt ska synas. Men har ju olika färger på den. Då vill man väll att det ska synas? Eller är det kanske min bror som tydligen är insatt med detta med smink..som har rätt? MYCKET tveksamt..



På tisdag kommer jag att bli riktigt snygg. Jag vill vara fin inför midsommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback