Skånska potatisar.

Potatisen står nu och puttrar på spisen och jag har kommit fram till varför jag aldrig äter potatis själv. Jo, för att jag verkligen inte tycker om att skala den där potatisen. Gash. Tar ju hundra år, tråkigt är det och ont i ryggen får man. All den mödan för lite potäter. Tacka vet jag pasta. Vilket fall så ska jag göra fisk, hollandaise sås och små gröna ärtor till. Perfekt matlåda till imorgon!

När det är klart tänkte jag cykla ut en sväng till stranden och titta på solnedgången. Ska nog ta med någon tidning också. Titta ut över stranden, dra in luften och känna att sommaren verkligen är här nu. Ska försöka njuta varenda sekund av den. Efter den långa vintern behöver man verkligen en lång sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback