Träning mitt i natten.

Igår gick jag och la mg klockan 7. Tanken var att jag bara skulle vila lite men det blev att jag somnade som en sten. När klockan var halv nio på kvällen väckte Ralph mig och ville få med mig på träning. Jag hade nämligen tjatat om i tre veckor att jag ville vara med på en spartacrus träning. Men igår ville jag helst av allt bara ligga kvar i sängen och fortsätta sova. Det fick jag inte. Kom ner på klubben där vi skulle träna och jäklar vad vi tränade! Först gjorde vi ett spartacrus program och efter det körde jag lite boxning och sparkar. Det var kul!! Idag känner jag ju mig mer halvdöd i alla muskler men då vet jag att jag lever och det är ju skönt.


Nu ska jag åka och hämta mina underbara vänner!

Kommentarer
Postat av: Emreamalie

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback