HÄNDIGASTE KVINNAN EVER!

Nu har jag skadat mig två gånger på jobbet denna veckan. = INTE OKEJ.

Senario 1: Jag skulle skruva upp en sak. Först blev jag väldigt stolt att min chef gav uppdraget till mig. Hon tyckte nog att jag såg ut som en händig tjej. Jag försköte skruva in den där skruven och tryckte så den snurrade runt, runt, runt och runt. Väldigt fort! Men skruven ville inte gå in i plattan bara lite. Så jag tänkte att då får jag väl skruva ut den med handen. Tog på skruven och AAAAAAAAAAAJ!! Vad den var varm. Räfflor och blåsor på fingrarna. Inte okej. Någon annan fick ta över det jobbet. Och jag fick ha påster på mina fingrar.

Senario 2: Jag skulle hjälpa till att bära upp en duschvägg. Samtidigt höll jag en tjock penna i handen. Tog i plastsnöret som höll duschen och skulle bära upp den. Plastsnöret gick av och jag slog mig själv mitt på näsan med pennan så nu har jag ett fett märke på näsan.


DET GÅR BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FÖR MIG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback