Löda.

Jag har blivit så hipp och köpt ett par jeans leggings (BÄSTA uppfinningen ever!! Tänk att slippa knäppa upp byxorna efter varje gång du har ätit. Istället bara töjs dem ut. LOVELY!) som är lite slitna, med meningen. Så gick ena tråden upp. Så tänkte jag vara smart och fixa ihop dem igen. Min tanke var ett löda ihop dem med hjälp av en tändare. Så brilliant! När jag hade tänkt på det ett tag så kom jag på att jag kommer ju elda upp hela byxan. Tur att jag tänkte två gånger till.

Jag känner att mina tankar har börja omvandlas. Omvandlas till positiva tankar. Tänker om lite och tänker att det inte skulle vara så dumt heller även om det inte skulle bli precis så som sin första tanke var. Det är en lång bit kvar men jag känner att jag är en bit på vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback