Målet är vita tänder.

Jag ska till tandläkaren snart och nu har jag fått ett ryck och bestämt mig att jag verkligen ska börja ta hand om mina tänder. Jag menar man ska ju ha dem hela livet och det är på tok för dyrt att laga dem så nu blir det skärpning med det. På morgonen är det tandborstning och flour tablett som gäller. På kvällen är det tandborstning, tandtråd, lysterin och floutrtablett. Tandläkaren ska inte kunna säga att jag inte tar hand om mina tänder i alla fall!

Denna helgen är jag LEDIG. Alltså ledig är ett underbart ord och jag vet knappt hur man uttalar dem eller vad det innebär heller för den delen. Men det är så himla skönt. Idag ska jag börja med att träna Teakwando! Coolt va? Haha får se hur det går. Sen ska jag sälja min gamla sadel och sen rida ut. Perfect! Och imorgon har jag ingenting planerat. Så himla skönt. Ska bara göra det som faller mig in. Igår kväll hade jag och mamma en trevlig fredags syssla. Vi mockade ut hela Alphas box. Notera att hon har stått på bädd sen oktober. Det blev x-antal kärror men fint blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback