A4a

Jag verkligen älskar när man får hundra idéer i huvudet som bara måste ner på ett papper. Jag brukar kunna skriva några fulla A4 papper med massa kludd och bokstäver som knappt går att läsa. När jag har brainstormat mina idéer ytterliggare så försöker jag att renskriva pappret. Inte alltid helt lätt men jag får alltid ut någonting. När jag sitter och renskriver mina fulla papper så pennan glöder så bara ler jag. Jag har tusen idéer om lite allt möjligt som bara väntar på att sätta i bruk. Idéerna och tankarna och i olika storlekar och har olika betydelser. Men alla lika viktiga. Jag tror att ju mer man tänker på ett problem desto svårare är det att hitta lösningen. Eller det behöver inte ens vara ett problem men något man går och grubblar på. Jag tror bara att det trillar ner en dag sådär. En dag kanske man står där med världens bästa lösning fast än man kanske inte visste om det. Kanske. Nu ska jag fortsätta att spåna på det jag har i mitt huvud nu. Imorgon kommer jag att prova en idé. Får se hur det går. Förhoppningsvis gör den succé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback