Dagen idag.

Dagen idag har varit helt underbar. Och det bästa av allt är att den inte är slut än! Började med att jag vaknade 20 över 5 av mig själv. Väckarklockan var ändå ställd på kvart i sex så då kunde jag lika gärna gå upp. Jag duschade, fönade håret OCH sminkade mig. Jag kan ju säga att dem dagarna jag börjar 7 på jobbet möts dem oftast inte av världens vackraste mig liksom. Men dem får ta mig som jag är. Men ändå idag duschade jag ju! Plus deoade mig. Det ni. Då jag hade en kort dag idag på jobbet åt jag och Ralph Kina buffé som lunch. L O V E! Tog en runda på stan, åt glass och bara hade det så himla mysigt. Att få spendera en hel dag med min älskling i detta underbara väder, det var det bästa!



Jag vill även berätta en stor sak för mig. Jag är tillbaka, tillbaka där jag var för tre år sen. Tack Sarah och Ullis för igår. Det betydde så himla mycket för mitt självförtroende och min självkänsla. Tack!


Mina översnygga stövlar.

Har nog fått mer positiva kommenatrer om dem än någon utav mina klänningar.

Jo, men det känns bra. Festa i gummistövlar någon?


Kommentarer
Postat av: Ullis

Du är så söt!! Och såå duktig! Bara att säga till om du vill rida någon dag :)

2010-05-18 @ 22:57:42
Postat av: Ullis

Du är så söt!! Och såå duktig! Bara att säga till om du vill rida någon dag :)

2010-05-18 @ 22:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback