En grön markerings penna.

Det finns tre sätt att toppsa öronen med. Jag som precis många andra gillar verkligen att toppsa öronen. Det är en sådan härlig känsla liksom! Jag tänkte ta topp tre listan hur man rensar öronen som skönast.

På tredjeplats kommer att toppsa öronen med vatten på toppset/är våt i öronen efter duschen. Jag gillar det men det är samtidigt en lite konstig känsla plus att man blir våt i öronen. Inte helt okej med andra ord.

På andra plats kommer att toppsa öronen med torrt topps. Det är skönt! Men jag är rädd att luddet från toppset ska fastna i öronen så jag är inte helt nöjd.

Första platsen tar toppsa öronen med lite saliv på toppset! I promise you det är suveränt! Örat blir inte vått och man slipper hemska tankar med luddet från toppset fastnar i örat. Jepp, lite saliv och sen är det bara att rensa öronen.

När jag berättade detta på jobbet idag frågade dem om jag var dum i huvudet. Men vadå? Alla har väl provat det bästa sätet någon gång? Tydligen var det inte så. Men jag lovar er. Efter att ha testat det kommer ni aldrig att gå tillbaka till dem andra sätten.

Kommentarer
Postat av: julia Skäremo

nä det bästa är att trycka in massa vatten i öronen när man duschar och sen "torka" rent i öronen med en torr tops. Det blöta i öronen mot den torra topsen = magiskt! Du måste testa :)

2010-05-06 @ 22:03:29
Postat av: camilla

HAHAHAHA jag vet inte vem av er som är sjukast


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback