Jag, jag och jag

Jag bara älskar att vara glad för andra människor i min närhet. Är dem glada blir jag glad! Två som står mig nära har blivit så glada nu och jag kan bara stå och le. Underbart!

Jag måste också säga att det ÄR roligt att tvätta bilen. LOVE it! Tror ni jag kan ha det som sommarjobb? Det är nästan lika roligt som att tvätta hästen. Men bara nästan.

Jag var inne på HM innan idag. Hittade ett sånt gulligt linne att jag köpte det. Ska ha det på min födelsedag som börjar närma sig. Hittade också en jeans-jacka som jag inte kunde bestämma mig om jag skulle köpa eller inte. Jag beslutade mig för att vänta. Vad ser jag nu när jag loggar in på Tyras blogg???? JO, att hon har köpt D E N. Jaha ja, då var dem slut imorgon klockan  två minuter över 10 då. KUUUUUUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback