Lollo shoppar! Igen?! Hehe.

Tog en liten sväng på stan innan. Först åt jag och Ralph buffé på Rosegarden. Om ni inte har provat det så rekommenderar jag er att göra det. Underbar god mat och helt okej prismässigt. Sen blev det en shoppingtur. Hittade ett par underbart söta blåa tygskor från Fred Perry som jag så gärna ville ha. Det blev ett dilemma, så klart liksom. Storlek 38 var alldeles för stor och 37an klämde på tån. Får fundera ut något bra. Vill ju ha dem! Men jag gick icke hem från staden tomhänt!



Denna fiiiiiiiiiiiiiin fina sommarväska köpte jag från Lundbergs.

Kunde helt enkelt inte motstå den.

 

 

 

Mascaran som jag har använt i flera år och en ny upptäckt.

En primer från Loreal som tar bort det röda i ansiktet.

Först tänkte jag "yeye shore".

Provade den i affären (givetvis den man fick testa.. Eller? hehe. Var ju tvungen att prova. För vem tror på sånt?). Tro det eller ej men det funkade!!

Dem röda blemmorna från kinderna och ögonen disaperd. Otroligt men sant! Rekommenderar den starkt.

 

 

Jag har börjat gilla ringar skarpt! Hittade dessa skönheter på HM.

 

 

 

Bra köp!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback